Підготовка Су-20 до відновлення схеми розфарбування
Су-20 виявився цікавим історичним експонатом, покритим аж п'ятьма шарами фарби ... Склалося, навіть, таке враження, що хтось активно маскував справжні кольори літака.
Працівники реставраційно-ремонтного відділу крок за кроком знімають шари фарби, готуючи літак до проведення реставраційних робіт.
Су-20 - експортний варіант першого радянського винищувача зі змінною геометрією крила Су-17.
Відрізнявся від попередника Су-17М спрощеним бортовим радіоелектронним обладнанням і відповідно озброєнням.
Літак поставлявся на експорт в країни по всьому світу (Алжир, Ангола, Афганістан, Болгарія, Угорщина, В'єтнам, НДР, Єгипет, Ірак, ЙАР, Лівія, НДРЙ, Перу, Польща, Сирія, Чехословаччина).
Перший бойовий досвід він отримав у складі ВПС Сирії. На їх озброєнні до моменту початку Жовтневої арабо-ізраїльської війни були 15 новітніх Су-20. Сирійські літаки зазнали в цій війні важких втрат — було збито 8 Су-20, тобто половина наявного парку.
Іракські Су-20 застосовувалися в війні проти Ірану (1980–1988). За іронією долі, 44 іракських літаків цього типу були перегнані до Ірану під час війни в Перській затоці (1991) для збереження від ударів американської авіації; після завершення війни Іран не повернув ці літаки їх законному власникові. Американські винищувачі F-15 збили чотири «Сухих» під час перельоту і ще два — в березні 1991 року після завершення бойових дій, коли ВПС Іраку брали участь у придушенні шиїтського повстання на півдні країни.
Два єгипетських Су-20 були таємно придбані у 1984 році Люфтваффе (повітряними силами) Федеративної Республіки Німеччина з метою вивчення новітньої зброї, що у тому ж році, також таємно, була введена у склад їх тодішніх супротивників з Німецької Демократичної Республіки.