Експозицію ДМА поповнив вагон Капвею
Відтепер експозиція Державного музею авіації поповнилася вагоном Капвею — українського проєкту залізничного електротранспорту, що мав рухатися по естакадах.
За словами конструкторів, вагон Капвея міг вмістити до 150 осіб та розвивати при цьому швидкість до 100 км/год. До того ж, завдяки використанню гумових коліс, Капвей був порівняно тихим видом транспорту. У 2004 році на випробувальному полігоні між Гостомелем та Мощуном, за три місяці було зведено 300-метрову дорогу Капвея з посадковим майданчиком.
Капвей іноді називають «монорельсом», однак колія Капвея складається з двох паралельних рейок, і тому не підпадає під визначення монорейкової дороги.
Попри зацікавленість посадових осіб та мерів міст, проєкт не набув практичного використання. Рейки було демонтовано, а вагон вже більше десяти років стояв простонеба на полігоні.
А на вашу думку, чи зміг би Капвей вирішити транспортні проблеми столиці?