«Авіалінії Антонова» завершують найбільшу серію рейсів на Ан-225 «Мрія»

«Авіалінії Антонова» в рамках енергетичного проекту доставили великогабаритні генератори з Чилі до Болівії за 12 послідовних рейсів

Ан-225 «Мрія» авіакомпанії «Авіалінії Антонова» успішно виконав 12-й рейс з доставки вантажів, що завершує найбільший за кількістю послідовних рейсів проект в історії експлуатації цього літака на комерційному ринку. 

В рамках цієї логістичної операції з Чилі до Болівії було перевезено 12 генераторів для теплоелектростанції на замовлення Hansa Meyer Global Transport GmbH & Co. 

В кожному рейсі «Мрія» доставляла вантаж вагою до 160 т. При цьому варто зауважити, що початкова конфігурація вантажів не дозволяла завантажити їх в кабіну літака. Для вирішення цієї проблеми знадобилося змінити конструкцію такелажних вузлів на вантажі – зробити їх на болтових з’єднаннях такими, що демонтуються, тобто після встановлення вантажів на естакаду такелажні вузли відокремлювались для зниженення висоти вантажу.

Після перевезення та вивантаження вантажів на естакаду літака такелажні вузли монтувалися на свої вихідні положення та затягувалися болтами для подальшого підняття зовнішними кранами. Крім того, виходячи з висоти вантажів, знадобилося спеціальне низькопрофільне завантажувальне обладнання, яке розробили фахівці ДП «АНТОНОВ». 

Ще однією важливою технічною задачею стало змінення схеми спирання вантажів на підлогу літака, адже спочатку розподілення навантаження від моновантажів на підлогу літака перевищувало максимально припустимі значення. Було використано демпфіруючи панелі та застосована технологія зворотного прогину основи вантажів. 

Для надійного закріплення вантажів у літаку було розроблено спеціальну швартувальну схему, яка передбачала наварювання розрахункової кількості швартувальних вузлів та спеціальних такелажних вузлів для тросів лебідок літака. 

Враховуючи особливості конструкції вантажів, фахівці ДП «АНТОНОВ» розробили спеціальні рекомендації льотному екіпажу Ан-225 щодо обмеження максимально припустимих перевантажень під час зльоту, польоту та посадки літака, було проведено спеціальний тренінг екіпажу.

Зважаючи на те, що в аеропорту Чіморе, Болівія, куди доправлялись вантажі, відсутнє обладнання для виконання рейсів у нічний час, всю операцію було сплановано таким чином, щоб літак приземлитися на світанку та вилетіти перед заходом сонця. Забезпечення такого жорсткого графіку вимагало максимальної підготовки та координації роботи всіх учасників процесу обслуговування та розвантаження Ан-225. В Чіморе також довелося замовляти допоміжне наземне обладнання для обслуговування літака та розвантаження вантажів.

Через відсутність тягача необхідної потужності в аеропорту Ікіке, Чилі, а також через правила цього аеропорту, що не дозволяють використовувати власні двигуни літака для руління, потрібно було взяти тягач з базового аеродрому в Києві для забезпечення буксування літака під час усього проекту. 

Всі сторони, що приймали участь в цьому багатонаціональному проекті, отримали унікальний досвід в реалізації логістичних рішень, пов’язаних з використанням найбільшого літака в світі Ан-225 «Мрія», і заклали надійний фундамент для плідної співпраці в майбутньому.

матеріал з: https://www.facebook.com/antonov.company/