Перший літак з крилом зворотньої стрілоподібності

16 серпня 1944 року в небо піднявся рекативний бомбардувальник Юнкерс Ю-287 (Junkers Ju-287) - перший в світі літак, на якому було застосовано крило зворотної стріловидності. 

Для прискорення робіт на досвідчених літаках використовувалися готові елементи і агрегати від серійних літаків. Єдиним елементом, розробленим спеціально, було крило зворотної стріловидності, яка досягала 25 ° по передній кромці. 

Всього було виконано 17 польотів. Була досягнута швидкість польоту в межах 700-780 км / ч (за іншими даними - 875 км / ч), тобто за швидкістю він був практично недосяжний для всіх винищувачів союзників. Але був виготовлений лише в трьох дослідних екземплярах.